duminică, 16 decembrie 2012

La trântă cu transportatorii dâmboviţeni!

“Legat de transportul de persoane, în 6 luni, am constatat neefectuarea serviciului transport persoane de către operatorii de transport pe mai multe trasee şi aş vrea să ştiu de ce le adjudecăm dacă nu ne facem treaba?


De exemplu, SC Mondotrans nu şi-a executat activităţile de transport pe Târgovişte-Văcăreşti-Titu, Târgovişte-Viişoara-Râncaciov, Racoviţa-Niculeşti, Ungureni-Cândeşti Vale. Al doilea aspect sesizat este efectuarea anumitor curse cu autovehicule mai mici decât cele înscrise în caietele de sarcini.

Aici avem ca exemplu SC Izverna Prod Com SRL, pe traseele Fieni-Buciumeni-Valea Leurzii sau Pucioasa-Buciumeni- Valea Leurzii.

Al treilea lucru se referă la nerespectarea orarului de desfăşurare a curselor şi a numărului acestora, înscrise în caietul de sarcini, deficienţă sesizată la majoritatea operatorilor de transport.

Cine vine să facă transport de persoane trebuie să ţină seama de caietele de sarcini pe baza cărora şi-au adjudecat anumite curse. Eu am responsabilitatea respectării condiţiilor de viaţă pentru 527.000 de cetăţeni care trăiesc în judeţul Dâmboviţa.

Eu merg la întâlniri cu cetăţenii şi peste tot mi se reclamă lucrurile care ţin de transportul de persoane. De asemenea, am constatat condiţii improprii de funcţionare a Autogării Optim Trans de la Găeşti, chiar dacă aceasta a primit licenţă de funcţionare de la ARR.

Dacă rămânem pe aceste condiţii, am să iau iniţiativa de a nu mai primi licenţă de funcţionare pentru această autogară.

Nici un operator de transport persoane care are în caietul de sarcini înscrisă Autogara Optim Trans Găeşti nu o foloseşte, nici chiar operatorul respectiv - Optim Trans de la Găeşti.

O altă problemă semnalată este nerespectarea itinerarului anumitor trasee pe raza administrativ teritorială a municipiului Târgovişte, mai ales la cele care au capăt de traseu şi nerespectarea autogării de plecare din municipiul Târgovişte.

O problemă serioasă o constituie şi transportul ilegal de persoane efectuat cu mijloace particulare de transport, dar şi concurenţa neloială între operatorii atestaţi şi cei autorizaţi. De la 1 ianuarie 2013 voi solicita intervenţia IJP Dâmboviţa şi a ARR, pentru că vreau să facem ordine în acest domeniu”, a declarat Adrian Ţuţuianu, preşedintele CJD.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu