“Legat de transportul de persoane, în 6 luni, am constatat neefectuarea
serviciului transport persoane de către operatorii de transport pe mai
multe trasee şi aş vrea să ştiu de ce le adjudecăm dacă nu ne facem
treaba?
De exemplu, SC Mondotrans nu şi-a executat activităţile
de transport pe Târgovişte-Văcăreşti-Titu,
Târgovişte-Viişoara-Râncaciov, Racoviţa-Niculeşti, Ungureni-Cândeşti
Vale. Al doilea aspect sesizat este efectuarea anumitor curse cu
autovehicule mai mici decât cele înscrise în caietele de sarcini.
Aici avem ca exemplu SC Izverna Prod Com SRL, pe traseele Fieni-Buciumeni-Valea Leurzii sau Pucioasa-Buciumeni- Valea Leurzii.
Al
treilea lucru se referă la nerespectarea orarului de desfăşurare a
curselor şi a numărului acestora, înscrise în caietul de sarcini,
deficienţă sesizată la majoritatea operatorilor de transport.
Cine vine să facă transport de persoane trebuie să ţină seama de
caietele de sarcini pe baza cărora şi-au adjudecat anumite curse. Eu am
responsabilitatea respectării condiţiilor de viaţă pentru 527.000 de
cetăţeni care trăiesc în judeţul Dâmboviţa.
Eu merg la întâlniri
cu cetăţenii şi peste tot mi se reclamă lucrurile care ţin de
transportul de persoane. De asemenea, am constatat condiţii improprii de
funcţionare a Autogării Optim Trans de la Găeşti, chiar dacă aceasta a
primit licenţă de funcţionare de la ARR.
Dacă rămânem pe aceste condiţii, am să iau iniţiativa de a nu mai primi licenţă de funcţionare pentru această autogară.
Nici un operator de transport persoane care are în caietul de sarcini
înscrisă Autogara Optim Trans Găeşti nu o foloseşte, nici chiar
operatorul respectiv - Optim Trans de la Găeşti.
O altă problemă
semnalată este nerespectarea itinerarului anumitor trasee pe raza
administrativ teritorială a municipiului Târgovişte, mai ales la cele
care au capăt de traseu şi nerespectarea autogării de plecare din
municipiul Târgovişte.
O problemă serioasă o constituie şi
transportul ilegal de persoane efectuat cu mijloace particulare de
transport, dar şi concurenţa neloială între operatorii atestaţi şi cei
autorizaţi. De la 1 ianuarie 2013 voi solicita intervenţia IJP Dâmboviţa
şi a ARR, pentru că vreau să facem ordine în acest domeniu”, a declarat
Adrian Ţuţuianu, preşedintele CJD.
duminică, 16 decembrie 2012
La trântă cu transportatorii dâmboviţeni!
Abonați-vă la:
Postare comentarii
(
Atom
)
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu