joi, 1 decembrie 2011

Maia Mihălăchioiu şi-a adus omagiul pentru eroii căzuţi la datorie, la prima participare la ceremonia de 1 decembrie

Maia Mihălăchioiu şi-a adus omagiul pentru eroii căzuţi la datorie, la prima participare la ceremonia de 1 decembrie. Fetiţa a salutat reprezentanţii autorităţilor, delegaţiile care au depus coroane de flori şi pe târgovişteni până i-a amorţit braţele.
Autorităţile dâmboviţene au marcat Ziua Naţională a României cu tradiţionalul deja ceremonial religios şi militar. După alocuţiunile introductive, reprezentanţii instituţiilor şi a diferitelor organizaţii au depus coroane şi jerbe de flori la Monumentul Eroilor din Piaţa Tricolorului. Aici au fost întâmpinaţi de o fetiţă, care a atras toate privirile.
Maia Mihălăchioiu, în vărstă de 7 ani, elevă în clasa clasa I la Şcoala „Ioan Al. Brătescu-Voineşti” Târgovişte, a stat în poziţie de drepţi, salutând delegaţiile prezente şi oamenii strânşi în centrul municipiului. „E prima oară când particip şi am vrut să aduc şi eu un omagiu. M-am uitat la soldaţi şi am făcut şi eu la fel”, explică fetiţa.
Gestul este unul exemplar, dar a cerut sacrificii. "M-am bucurat când a fost depusă ultima coroană… pentru că îmi amorţiseră mâinile", mărturiseşte Maia cu sinceritatea specifică celor mici.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu