vineri, 30 decembrie 2011

Trooper pregăteşte noi surprize pentru 2012

Alin Dincă, alias Coiotu’, a tras linie la finalul lui 2011, care a fost un an bun pentru formaţia din Târgovişte. În 2012, Trooper va începe activitatea concertistică la Târgovişte, în spectacolul organizat de autorităţi în centrul municipiului.
Vocalul de la Trooper a transmis un mesaj fanilor pe site-ul şi pe pagina de facebook a formaţiei. “Datorită vouă, şi 2011 a reprezentat un pas înainte pentru noi. Am urcat pe aceleaşi scene cu Scorpions, Whitesnake şi Judas Priest. Am ajuns în 27 de oraşe prin mai bine de 40 de concerte. Am lansat un nou album - Voodoo. Şi am avut şansa de a cunoaşte noi oameni minunaţi”, scrie Coiotu’. Cât priveşte planurile pentru anul 2012, solistul nu a dezvăluit mare lucru. „Mă plec în faţa voastră şi vă promit că în 2012 veţi avea parte de multe-multe surprize plăcute. Chiar din ianuarie. Închei prin a va ura un an nou exact aşa cum vi-l doriţi!”, este mesajul lui Alin Dincă la final de an. Trooper va cânta pe 1 ianuarie, după ora 2.00, în Piaţa Tricolorului din Târgovişte, în cadrul spectacolului organizat de autorităţi în aer liber

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu