sâmbătă, 31 martie 2012

88 de miliarde investite într-o cale ferată care se închide

Vestea că este din nou în pericol circulaţia trenurilor de călători pe ruta Târgovişte-Pietroşiţa a pus în mişcare autorităţile locale.
Leonard Dicu, primarul de la Pietroşiţa, consideră că Ministerul Transporturilor îi nedreptăţeşte pe cetăţenii din localităţile aflate de-a lungul acestui tronson feroviar. Hotărârea de suspendare a trenurilor de călători spre Pietroşiţa a fost între ultimele decizii luate de fostul ministru al Transporturilor, Anca Boagiu.
Calea ferată Târgovişte Pietroşiţa a fost scoasă la licitaţie. Până acum, nu a apărut niciun investitor interesat să concesioneze traseul.
“Nu înţeleg cum pot să închidă calea ferată Târgovişte-Pietroşiţa, un traseu istoric, cu o vechime de peste 100 de ani. S-a mai încercat închiderea şi acum 5-6 ani, dar nu s-a reuşit. Mă întreb pentru ce s-au mai investit 88 de miliarde de lei în consolidarea malurilor râului Ialomiţa în zona căii ferate. Ăştia nu sunt bani pierduţi”, se întreabă primarul Leonard Dicu.
Te apucă ameţelile când vezi cum actualii guvernanţi pun pe butuci tot, nefiind în stare să menţină un sector economic viabil. În anii 20, Căile Ferate Române doreau să lege Valea Ialomiţei de Valea Prahovei printr-un tunel de cale ferată pe sub Muntele Păduchiosu. Lucrările au fost întrerupte, dar ideea a fost una genială. Cei care conduc acum CFR-ul nu mai sunt în stare să înfiinţeze două posturi de acari, darămite să se apuce să construiască o linie de cale ferată pe sub munte.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu