Chiar daca pare foarte greu de crezut...se pare ca o sa ne luam adio de la cei doi giganti.
Cele doua companii nu se vor evapora complet, insa influenta lor va fi foarte scazuta.
Se va ajunge in aceasta situatie din cauza progresului lumii digitale. "Durabilitatea in timp a unei companii depinde direct de perioada in care a fost creeata", afirma bloggerul Eric Jackson, pentru Forbes.
El sustine ca au existat 3 generatii pana acum:
Web 1.0 (1994 - 2001): Netscape, Yahoo!, AOL, Google, Amazon, eBay
Web 2.0 (2002 - 2009): Facebook, LinkedIn, Groupon
Web 3.0: era telefoanelor mobile
Statistic vorbind, de fiecare data cand s-a trecut la o noua generatie, cea anterioara a fost pe cale de disparitie, mai spune Jackson.
Alti analisti sustin, dimpotriva, ca marile companii au o putere mare de adaptare, deoarece detin fonduri uriase cu ajutorul carora pot cumpara startup-uri. In cel mai rau caz, Google si Facebook pot avea soarta Microsoft, o companie care face eforturi mari ca sa reziste pe piata, crede George Anders, un alt editor Forbes.
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu