luni, 26 august 2013

Dambovita - Mama criminala ! A nascut,dupa care si-a aruncat pruncul in IALOMITA !

Politistii din Dambovita au descoperit-o, dupa doua luni, pe mama nou-nascutului gasit fara suflare in albia raului Ialomita.


Este o femeie din comuna Runcu, in varsta de 32 de ani, care le-a spus anchetatorilor ca a nascut acasa, de una singura, si pruncul era viu.

A mai explicat ca n-avea din ce sa-l creasca, asa ca s-a decis sa scape de el, cu gandul ca n-o sa afle nimeni, niciodata.

Pana si procurorii au fost socati de cele auzite, si au trimis-o pe femeie la expertiza psihiatrica.

Tanara este casatorita si mai are trei copii acasa. Ea le-a povestit anchetatorilor ca are si probleme de sanatate, si se descurca greu in viata de zi cu zi, asa ca a hotarat ca nu are cum sa mai creasca un copil.

"- L-am nascut si apoi l-am pus acolo, l-am luat la subtioara si l-am aruncat.

- Plangea copilasul?

- Da… Mi-a fost mila, dar daca n-am stiut…", ne-a marturist suspecta.

Gestul femeii i-a socat pe vecini, care nu inteleg de ce n-a dat bebelusul spre adoptie.

"Pe mine m-a costat o gramada de bani, noi n-avem copii, sunt casatorit de 30 si ceva de ani, m-a costat o gramada, putea sa-l lase colea la poarta, ei au trei copii. Si baiat, va dati seama...", ne-a declarat un vecin de-al femeii.

"E o femeie necajita, amarata. Nu trebuia, n-are nici ce pune pe masa, iau copiii si le dau sa manance, mi-e mila de ei", povestea una dintre vecine.

Cazul va intra acum in atentia celor de la protectia copilului Dambovita.

O ancheta urmeaza sa stabileasca daca cei 3 copii vor ajunge in grija unui asistent maternal profesionist sau vor ramane in continuare cu tatal lor.

Inca de cand au gasit cadavrul pruncului, oamenii legii au deschis un dosar penal pentru pruncucidere.

Acum, femeia a fost retinuta si va fi supusa unei expertize medicale, pentru a se stabili daca a avut discernamant cand si-a ucis copilul.

In functie de rezultat, va fi dusa in fata judecatorului cu propunere de arestare preventiva, sau intr-un spital de psihiatrie.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu