sâmbătă, 14 ianuarie 2012

„Bunica” la 105 ani.

Elena Vamanu din satul Moreni, comuna Văleni, cel mai longeviv locuitor din Neamț, este sărbătorită de oficialitățile locale și de preotul din sat. În localitate trăiesc aproape 200 de persoane care au depășit vârsta de 80 de ani.
Elena Vamanu s-a născut în anul răscoalei de la Flămânzi și se ține încă bine la venerabila vârstă pe care o împlinește sâmbătă, 14 ianuarie. Femeia are încă simțul umorului nealterat și  recunoaște că nu-i mai știe pe mulți dintre vecini.
„Am muncit o viață la C.A.P, am mâncat ce-am avut, iar pastile nu am luat că-s scumpe. De vreo 40 de ani sunt văduvă, iar cât a fost bărbatul meu pristav la boier, am dus împreună greutățile vieții", spunea femeia în urmă cu doi ani.
În evidențele oficiale, din cei 1800 de locuitori ai comunei Văleni, trăiesc aproape 200 de persoane care au depășit vârsta de 80 de ani.
„Viața sănătoasă, clima și alimentația naturistă ne țin până la adânci batrâneți", explica secretul longevității Mircea Sâia.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu