A doua emisiune Românii au talent din acest an a scos audiențe mai bune decât ediția de săptămâna trecută, când a luat startul sezonul doi.
Emisiunea a fost urmărită, în medie pe minut, de 4,6 milioane de români (nivel național), din care 2,4 milioane au fost din mediul urban.
Audiențele, în continuare:
La nivel urban, media de audiență pe minut a postului Pro TV fost de 2,4 milioane de telespectatori, adică 22,9 rating. Pe locul următor a fost Antena 1, cu 532.000 de telespectatori pe minut.
Vârful de audiență în mediul urban: 3,048 milioane de telespectatori (29 rating), la 22.16. Aproximativ același rating (2.000 de oameni mai puțin), a fost atins și la 22.42.
Segmentul comercial: Din publicul urban al emisiunii, 1,25 de milioane de telespectatori au fost între 18 și 49 de ani (23 rating pe segment). Pe intervalul de la Românii au talent, Antena 1 avea pe targetul comercial 251.000 de telespectatori pe minut (4,6 rating).
sursa:paginademedia.ro
Emisiunea a fost urmărită, în medie pe minut, de 4,6 milioane de români (nivel național), din care 2,4 milioane au fost din mediul urban.
Audiențele, în continuare:
La nivel urban, media de audiență pe minut a postului Pro TV fost de 2,4 milioane de telespectatori, adică 22,9 rating. Pe locul următor a fost Antena 1, cu 532.000 de telespectatori pe minut.
Vârful de audiență în mediul urban: 3,048 milioane de telespectatori (29 rating), la 22.16. Aproximativ același rating (2.000 de oameni mai puțin), a fost atins și la 22.42.
Segmentul comercial: Din publicul urban al emisiunii, 1,25 de milioane de telespectatori au fost între 18 și 49 de ani (23 rating pe segment). Pe intervalul de la Românii au talent, Antena 1 avea pe targetul comercial 251.000 de telespectatori pe minut (4,6 rating).
sursa:paginademedia.ro
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu