sâmbătă, 3 martie 2012

Andreea Bănică, Best Of la Daso Cado!

Andreea Bănică va concerta sâmbătă, 3 martie, la Daso Cado Club Castel.
Petrecerea va începe de la ora 22:00, preţul unui bilet de intrare fiind de 15 lei. Andreea Bănică a lansat anul acesta, on-line, albumul Best Of.  «Tracklist-ul acestui album este făcut împreună cu publicul meu. Este un material dedicat fanilor mei şi am vrut ca ei să fie cei care decid conţinutul , de la piese, la grafică. Am uploadat pe pagina mea de Facebook trei variante de copertă şi am folosit-o pe cea aleasă de către fani», a povestit pentru revistele de specialitate, Andreea Bănică. Albumul, aflat deja la vânzare în magazinele de specialitate, conţine 15 dintre cele mai tari hituri semnate Andreea Bănică.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu