marți, 15 mai 2012

BARBAT DIN CARAGIALE ÎNJUNGHIAT ÎN SPATE!


Interventia in familia unui vecin care-si injura sotia era sa-l coste viata pe un barbat de 43 de ani, din Caragiale!
Omul a auzit un scandal monstru in curtea vecinilor sai si a vrut sa sara in ajutorul femeii. Numai ca sotul acesteia s-a infuriat si mai rau, a pus mana pe cutit si i l-a infipt vecinului in torace.

I s-a pus viata in pericol, spun medicii, iar acum agresorul risca ani grei de temnita.



"Daca nu eram atent imi dadea in inima! Eu am dat sa plec si atunci mi-a dat in spate", a declarat pentru  barbatul ranit.

Omul era sa-si piarda viata dupa ce a vrut sa faca un bine si sa-l potoleasca pe individul violent sa-si mai agreseze sotia. Cea din urma spune insa ca rau a facut ca a intervenit in familia ei si ca mai bine statea la el acasa si nu s-ar mai fi intamplat nimic

"Eu aseara m-am certat cu omul. I-a dat cu piciorul, l-a injurat de morti, de tot si asta era la masa, manca si cum a auzit ca-l injura de morti, l-a atins aici pe umar", ne-a declarat Steluta Carstea, sotia atacatorului.



Tot scandalul sangeros s-a petrecut in fata celor cinci copii ai atacatorului. Sotia victimei este plecata in strainatate, iar copiii lor sunt crescuti de bunici.

Batranii sunt in stare de soc dupa ce si-au vazut fiul mai mult mort decat viu

"El s-a dus, de ce dai ma Ilie in ea? Si atata i-a fost ca a luat baioneta de cutit sa-i taie gatul", ne-a marturisit Maria Stroe, mama victimei.

"N-am vazut asa ceva in viata mea, sunt om de 70 de ani, imi tremurau picioarele cand l-am vazut, am cazut jos!", isi amintea unchiul ranitului. 

Parerile vecinilor sunt impartite. Unii cred ca omul a facut bine ca a intervenit sa potoleasca scandalul intre cei doi soti, in timp ce altii sunt de parere ca era mult mai bine sa-i fi lasat sa-si rezolve problemele de unii singuri

"A facut un fapt bun ca daca o batea mai rau se intampla altceva si nu trebuia sa-i dea cu cutitul", crede Florentina Trifan. Medicii spun ca ranitul a avut mare noroc ca a fost adus de urgenta la spital. Avea o plaga ce-i punea viata in pericol, au reusit insa sa-l stabilizeze, iar in acest moment este internat in sectia terapie intensiva a Spitalului judetean din Targoviste



"O plaga injughiata la nivelul toracelui, o plaga care a fost penetranta in torace. I s-a pus viata in pericol? Cu siguranta, este o plaga penentranta toracica si i s-a pus viata in pericol", ne-a precizat dr.Carmen Marcu, directorul medical al Spitalului Judetean de Urgenta Targoviste.

Victima urmeaza sa ajunga in fata medicului legist.

Agresorul risca sa ajunga ani grei dupa gratii daca se va constata ca a fost vorba de o tentativa de omor

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu