sâmbătă, 15 septembrie 2012

DEALU FRUMOS: Primele imagini cu bătrânul SFÂŞIAT DE URS, în această dimineaţă! ATENŢIE, IMAGINI ŞOCANTE!

Un bătrân, de 71 de ani, din Dealu Frumos, a fost omorât de urs, în această dimineaţă!


Omul era cu vitele în livada de pruni, iar la un moment dat a fost atacat de fiară.

În zadar a ţipat cât l-au ţinut plămânii.

O femeie a fost martoră la scenele de groază, dar s-a văzut neputincioasă în faţa ursului agresiv.

"Am auzit un ţipăt de două ori şi îi zic omului - Mă, ursul, ursul pe om! Mă întorc, hai şi tu cu mine să ţipăm, am ţipat până n-am m-am putut, de m-a auzit lumea! Plămânii scoşi aşa, inima... Nu pot să-mi mai revin!", a declarat pentru MariusBUGA.ro Aurelia Dumitrache, martor.

La faţa locului au sosit poliţiştii, dar şi cei de la Serviciul de Medicină Legală Dâmboviţa.

Localnicii spun că se tem să mai iasă din gospodării, gândindu-se că oricând ursul ar putea ataca din nou.

Vezi declaraţiile martorilor şi toate imaginile interesante la Ştirile Pro TV de la ora 19!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu