miercuri, 10 iulie 2013

VIDEO - Alex "Belea" si Bacul pe 2013

Nu toti elevii au avut emotii la Bacalaureat 2013. Unii nici nu s-au gandit sa dea la BAC, cum ar fi un tanar din Dambovita, caruia prietenii ii spun "Alex Belea".


Acesta a povestit pentru Stirile ProTV ca in loc de Bacalaureat a preferat sa mearga la mare.

"Am prins marea, ma. Nu vezi ce bronz am prins de la mare. Am sarit pe roti, prin apa, femeile m-au muscat, le-am zis, plecati, ca sunt alarmat.

Cred ca m-am dat cu ulei si de-asta se vede asa."



"Vara asta am fost la mare, m-am distrat, cluburi, fete, sponsori, de toate. Am zis lasa BAC-ul anul asta, data viitoare.

Am zis ca o fac lata, era soarele cam agitat, pielea mea cam nebronzata si m-am dat cu toate alea.

Ce pot sa zic asa, sunt un tip modest, am vorbit cu fete multe, am intrat in conversatii, dansuri, filmari si acolo. Fetele veneau la mine, felicitari pentru corpul asta"

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu