vineri, 11 octombrie 2013

Un INGERAS in pericol !

Eu sunt Luana, Luana Doda, si sunt eleva in clasa a II-a, la scoala gimnaziala Mihai Viteazul din orasul Pucioasa, judetul Dambovita.


Acum cateva saptamani inima mea a inceput sa aiba probleme. In urma diagnosticarii de la Bucuresti, parintii mei au aflat ca am nevoie de o interventie chirurgicala pentru corectarea unei malformatii congenitale. Durere, lacrimi, suferinta, pareri de rau, toate se invarteau in jurul meu. Parintii ma protejau dar, inima mea stia ca nu este bine ce se intampla. Am primit multe incurajari din toate partile.

Probleme financiare are toata lumea, ca si noi, insa INIMA mea imi sopteste noaptea ca nu voi fi uitata. Sunt un copil care doreste sa traiasca, sa-si indeplineasca visele pe care le-am cladit inca de la varsta de 2 ani, de la gradinita unde, alaturi de prietenii pe care si astazi ii am, am participat la diferite activitati extracurriculare sprijiniti de parinti, profesori si, nu in ultimul rand, de doamnele educatoare.

De la varsta de 3 ani am participat la programul Kalacagattia: Muguri De Anin, Cantec, Joc Si Voie buna, Festivalul national de dans pentru prescolari “Stelutele Dansului”\ RM. Sarat editiile ’08, ’09, ’10, ’11, ’12, Flori Pentru Mama ( Focsani), Condurul De Clestar (Gaiesti) ’10, ’11 , Pe-o Gura De Rai (Focsani) ’11, ’12 . Am obtinut 3 locuri II si 9 locuri I.

Luana, care va implini 9 ani in decembrie, are in inima o gaurica de 2 cm, iar doctorii care o pot ajuta sa isi repare inima ajung in Romania pe 17 octombrie.

Procedura costa 7.500 de euro si daca se ratează aceasta sansa, va trebui sa se strangă 25.000 de euro pentru o operatie in Italia. Parintii Luanei nu isi permit aceasta interventie, așa ca situatia este una foarte serioasa si urgenta.

Puteți contribui, donând orice sumă de bani în conturile:

- in RON: RO24 BRDE 441 SV 835 986 14410

- in EUR: RO68 BRDE 441 SV 835 987 04410

Deschise la BRD – Agentia VACARESTI, Bucuresti, Sos. Oltenitei, nr.121, bl. 33, sector 4.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu