sâmbătă, 31 august 2013

Scandal pentr-o palma de pamant la GAESTI !

Nu mai e liniste si nici loc de omenie intre trei familii din Gaesti.
La mijloc, si sursa neintelegerilor, sunt doi soti de 70 de ani care se plang ca vecinii din dreapta si cei din stanga, le-ar fi luat abuziv din teren.

Reclamatiile curg la politie dar o rezolvare definitiva nu poate da decat instanta. Numai ca procesul va dura mult si bine, timp in care nici vorba de pace intre vecini.

"De ce nu vrei sa vii? De ce pe dracu? Ati auzit ce zice, e pe dracu?! Pai, vino draga sa dai explicatii, de ce ai taiat pomii?! De ce ai facut gardul?!", striga Maria Radu la vecina de peste gard.



Sotii Radu povestesc ca au mostenit terenul in urma cu 7 ani dar n-au apucat sa se bucure de el. Asta pentru ca, sustin ei, vecinii din dreapta, dar si cei din stanga le-au mutat gardurile si le-au taiat chiar si pomii.

"A intrat abuziv, mi-a taiat pomii, si-a pus gard unde au vrut dumneaei. Nu e de buna credinta sa va dea pamantul inapoi? Nu, nu. Ce spune? Nu ne intelegem, spune ca eu am acte false…", se plange reclamanta.

"Mi-a spus ca sunt nebun, sa ma duc la Sapoca, zombi. Zombi va spune? Da, nu stiu ce inseamna…", ne-a declarat Eugen Radu, reclamant.



Una dintre vecinele reclamate de batrani sustine ca ea nu are nimic de impartit cu cei doi soti si chiar ar fi incercat de mai multe ori sa le intre in gratii.

"Mi s-a reprosat ca am mutat gardul la dansa. Pamantul e numai la vecina cu care are conflict, eu am considerat ca nu are cu mine conflict pentru ca eu sunt o fire blanda, pasnica, docila, intelegatoare, am imprumutat-o mereu cu bani, cu ce am putut eu", ne-a marturisit Nina Postelnicu.



"Stiu ca are dreptate. Pamantul a fost al dansei? A fost al dansei. Si dansa are dreptate sa-l mosteneasca. Nu se inteleg. Se cearta? Din cand se mai ciocnesc!", isi aminteste Elena Marculescu, vecina.

La 70 de ani, sotii Radu sunt decisi sa isi petreca batranetile prin salile de judecata.

Recunosc ca suprafata de pamant revendicata este foarte mica dar, cu toate acestea, nu vor sa cedeze niciun centimetru din ceea ce considera ca e proprietatea lor.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu